HomeМузыкаRelated VideosMore From: DrakeVEVO

Drake - Nice For What

2139199 ratings | 295789955 views
Music video by Drake performing Nice For What. © 2018 Young Money/Cash Money Records
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (91625)
Christopher Snell (1 hour ago)
U are a fucking idiot u told people to kill xxxtentaction u fucking idiot
Alicia Felix (2 hours ago)
I Luv this Boy*so much*:-) U have to feel it in your ❤ A. Don't let the lies&negativity*get to you Papa*:-) LuvU*Always! Alicia*9173306454
Nathan Ballesteros (6 hours ago)
if you’re reading this i hope you get rich 💙💰
You said you there for me😛😛😛😛😜
Nathan Ballesteros (11 hours ago)
NBA all star game got me here
Nathan Ballesteros (11 hours ago)
J cole > Drake
Hilarious Skits (12 hours ago)
I showed this to my dog now he is a wolf
Everyck Bayaua (12 hours ago)
All these women in this video are BEAUTIFUL!!
Cappy (14 hours ago)
@1:32 Tiffany 💠💠💠💠💠
Pontsho Smiley (14 hours ago)
We don't deserve drake 😭
Leidy Esther Tamarez (15 hours ago)
2019?
dennis drizzy (16 hours ago)
Nice one bro
Nomane inioui (17 hours ago)
<3 Morocco
Киса Lixa (18 hours ago)
2019,Who is?
Robert Barnard (20 hours ago)
Turn this button blue of you aren't gay 👇
Danielle Vaughn (10 hours ago)
😒
Robert Barnard (20 hours ago)
It ain't my birthday or anything but could u pls like
Robert Barnard (20 hours ago)
2019 anyone?????
Denis Melvin (21 hours ago)
Low class!! Simply no class!!
Vool2go (21 hours ago)
Olivia W....enough said....
The best song ever
rlakix x (1 day ago)
Great song when i study
Harley Kemp (1 day ago)
Remember when Tiffany hadish flopped on that new years show? Very strong and independent ;)
Danielle Vaughn (10 hours ago)
She's human! Humans aren't perfect.
Helena Valdez (1 day ago)
Caralho eu amo essa música
_I showed this to my water, it's smart water now._
Iram Iqbal (1 day ago)
Drake nice love you habeel like happy xxxxxxxxxxxxxxx movie missing looking eyes good crying
Julie Thomas (1 day ago)
Nah this song is homo erotic yet homophobic because it robs the gay black community
James Goffe (1 day ago)
I remember I saw this video the day it came out and I was like yea this gonna be special
James Goffe (1 day ago)
Still listening too this
they.adore.karma (1 day ago)
I love yara shahidi
Lauryn Hill.
Sonya Gilbraith (1 day ago)
Lessons learned..bridges burned...Sic SCENT.. CRUEL INTENT....HELL BENT!No tears for FEARS...EADTED BLUES AND CLEARS.
Bob Zhang (1 day ago)
Push murdered Drake
akshat w (1 day ago)
Plug walk
Lev Son (1 day ago)
г89щщш пластмасс+)*
Kelss W (2 days ago)
He killed this song for the ladies‼️
Gerd Günther (2 days ago)
https://youtu.be/UFNybKZniVg
Scorpion is kinda trash, overlong, and not unique enough to hold your attention for 90 minutes. This is one of the few good tracks at least.
Shannon’s Random (2 days ago)
This a real feel good song
Armando Macfarlane (2 days ago)
Your songs is nice
Peppels OO (2 days ago)
I love this song <3
Jennifer Paletchev (2 days ago)
I love you Drake
Naimah Frazier (2 days ago)
I clicked cause I saw the girl from blackish in the thumbnail.
Samoah Channel (2 days ago)
Wasnt that shuri 2:18
Karen Mcdo (2 days ago)
🎨 Rainbow very Awesome mix up 2019 video!!!!
Karen Mcdo (2 days ago)
🎨 Rainboe very Awesome mix up 2019 video!!!!
Karen Mcdo (2 days ago)
🎨 Rainbow very Awesome mix up 2019 song!!!!
Hsone 420 (2 days ago)
hit or miss huh
OutGrown (2 days ago)
why is half the black-ish cast in here :o
Karen Mcdo (2 days ago)
!!!!
Karen Mcdo (2 days ago)
🎨 Rainbow very Awesome mix up 2019 video!!!!
Sean Holland (2 days ago)
Song of 2018.
memegirl 372:/ (2 days ago)
Drake send someone to kill x
Tshegofatso Rasodi (2 days ago)
Shuri
asha Khandare (2 days ago)
Nice For What Drake I wanna know who mothafuckin' representin' in here tonight Hold on, hold on I keep lettin' you back in (lettin' you back in) How can I, explain myself? Care for me, care for me, you said you'd care for me There for me, there for me, said you'd be there for me (Lil Weezyana shit) Cry for me, cry for me, you said you'd die for me (Murda on the beat) Give to me, give to me, why won't you live for me? Care for me, care for me, I know you care for me (A song for y'all to cut up to, you know?) There for me, there for me, said you'd be there for me (yeah) Cry for me, cry for me, you said you'd die for me Give to me, give to me, why won't you live for me? Everybody get your mothafuckin' roll on I know shorty and she doesn't want no slow song Had a man last year, life goes on Haven't let that thing loose, girl, in so long You've been inside, know you like to lay low I've been peepin' what you bringin' to the table Workin' hard, girl, everything paid for First, last phone bill, car note, cable With your phone out, gotta hit them angles With your phone out, snappin' like you Fabo And you showin' off, but it's alright And you showin' off, but it's alright (alright!) It's a short life, yeah Care for me, care for me, you said you'd care for me There for me, there for me, said you'd be there for me Cry for me, cry for me, you said you'd die for me Give to me, give to me, why won't you live for me? That's a real one in your reflection Without a follow, without a mention You really pipin' up on these niggas You gotta, be nice for what, to these niggas? I understand You got a hunnid bands You got a baby Benz, you got some bad friends High school pics, you was even bad then You ain't stressin' off no lover in the past tense You already had them Work at 8 A.M., finish 'round five Hoes talk down, you don't see 'em outside Yeah, they don't really be the same offline You know dark days, you know hard times Doin' overtime for the last month Saturday, call the girls, get 'em gassed up Gotta hit the club, gotta make that ass jump Gotta hit the club like you hit them mothafuckin' angles With your phone out, snappin' like you Fabo And you showin' off, but it's alright And you showin' off, but it's alright It's a short life Uh-huh! (Oh yeah!) These hoes! (They hate!) Your boy! (Today!) I may! (Watch the breakdown) Care for me, care for me, you said you'd care for me There for me, there for me, said you'd be there for me Cry for me, cry for me, you said you'd die for me Give to me, give to me, why won't you live for me? Gotta make that jump, gotta make that, gotta, gotta make that Gotta make that jump, gotta make that, gotta, gotta make that Gotta, gotta, gotta g-g-gotta, g-g-gotta, gotta Gotta, g-g-gotta, gotta, gotta make that jump, jump (let's go) Bend it over, lift it up, bend it over, lift it up (Make that jump, jump) Bend it over, lift it up, bend it over, lift it up (Make that jump, jump) Bend it over, over, over, over, over (Make that jump, jump) Bend it over, lift it up (Make that jump, jump) Bend it over, lift it up (Make that jump, jump) That's a real one in your reflection Without a follow, without a mention You really pipin' up on these niggas You gotta be, nice for what, to these niggas? I understand Care for me, care for me, you said you'd care for me There for me, there for me, said you'd be there for me Give to me, give to me, why won't you live for me? Cry for me, cry for me, you said you'd cry for me Gotta hit the club like you hit them, hit them, hit them angles It's a short life Cry for me, cry for me, you said you'd die for me Give to me, give to me, why won't you live for me?
Czarkazm (2 days ago)
witches
Dani Luiza Daniel (2 days ago)
Drake só com as melhores!
Meshunna Siggers (2 days ago)
Feel good song!
Ím Príí (3 days ago)
Mom: wow that's nice. Drake: nice for what???
MHFU G (3 days ago)
Females act like one song makes up for all the other ones where there are women showing tits and ass lol its just funny to me XD nice song
britt&mike gang (3 days ago)
I showed this song to my girl she a feline now
Luiz Ferreira (3 days ago)
Brasil 2019 mito
Jeane de paula (3 days ago)
achei que fosse do brasil
RhJonseyy (3 days ago)
tune is so scouse
Oji Ligon (3 days ago)
I'm just not a drake fan. His approach is simpish to the max. Love the video tho
Jack Mehoff (3 days ago)
Who is that girl?
Music 4MySoul (3 days ago)
This song is so damn sad but good at the same time. Gives me mixed feelings, maybe because I'm in my feelings.
NATH A (3 days ago)
Nice pour quoi
Kushcash (3 days ago)
Valentines day 2019?
kz010 (3 days ago)
nice bro
Marc Louis (3 days ago)
This makes me horny for love
Iolanda Araújo (3 days ago)
Oxi nao entendi foi nada
yonatan alemayehu (3 days ago)
when i see this music im high and i m still high. nice music
Julia D Rdz (4 days ago)
Omg Just realized it's the Black-is cast
Christain Alex29 (4 days ago)
Any woke people here ?
Mauricio Miraglia (4 days ago)
#LaurynHill #ExFactor nuf said!
Brian Figueroa (4 days ago)
Why does 2:30-2:50 sound like a parappa freestyle
Merccurii (4 days ago)
Showed this to my cockatiel, now he’s an eagle.
Brandon Reynolds (4 days ago)
What’s up with the Illuminati messages tho?
Feather M (4 days ago)
Feminism is here
Crystal Hill (4 days ago)
Sometimes you just gotta let em know 💪😉🔺️💯
Alexander Flores (4 days ago)
I don't like many of this dude's songs, but this one is hot. Every. Time.
Eyes of an Angel Xo (4 days ago)
《That's a *real one* in your reflection Without a follow, without a mention》...
Yasmina Kanso (4 days ago)
Im huge fan of drake . And this is my favorite song of his
M Love (4 days ago)
😍
Sebi Uno (4 days ago)
Nice for what ???
P.T.onfire (4 days ago)
All my life, I've always Loved boss chicks.90% of men r intimidated by them. I Luv boss chicks & they Luv me..Bless Yall...
Júlia Degan (4 days ago)
Bom pra quê?
Ulises Lira (4 days ago)
Mmmm the next Kanye West? 😕
Jordan Taylor (5 days ago)
I Do Love That Song And This Is Going To Be Another One Of My Favourite Song
Christain Alex29 (5 days ago)
N word
Rip Xxxtentacion
John Black (5 days ago)
Chew me out for being an asshole, but while I approve of the whole female empowerment thing but Michelle Rodriguez is the one person this video didn't need. Have had issues with her for a while now over the racially insensitive things she has said in regard to socio-political issues concerning African-Americans. Love to Tracie Ellis Ross, Emma Roberts and all the other women in the video tho.....
Ashley Zavala (5 days ago)
I showed this to my teacher and know she’s my student Nice fu wat
Tony Dotson (5 days ago)
If these awesome musicians could just drop the N and F words their music would still kick ass... why why why...
srncyci Han (5 days ago)
This is drake's best song no cap
Mikael Wossen (5 days ago)
Y'all are cringe
Jazz kylie (5 days ago)
whaaaaaaaaaat good good 😱😱😱😱
Mr B (5 days ago)
Emma Roberts 😘
Jaimee Avery (6 days ago)
Once I heard this I was like............ HELLYA MEH NEW JAM
Haneefah Moore (6 days ago)
February 2019 🎶

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.